Mammas mobilbilder

 
När jag rider fram, eller pillar med något annat, så är mamma alltid snabb med att dokumentera olika saker. Hon tar en hel del bilder där jag inte har en aning om att hon gör det, vilket är riktigt roligt :D Det är ingen direkt tajming eller finess i bilderna, men det är halva grejen tycker jag! Bästa mammi <3
 
Här är några från Munka, som jag inte tror att jag visat. Helt oredigerade, så får ni lite "känsla" i det, haha. 
 
Söööt bild på en morgontrött och nyknoppad häs,t i sin sketsnygga HV Polo grimma ;) 
 
Oerhört snyggt 
 
Skritt från/till banan (Reklambild för Veredus?) 
 
På banan!
 
 
På framridningen 
 
Lite grillkväll anordnad för Kung-Uffes elever och Munkas funktionärer! 
 
Ban-span 
 
Framhoppning till helgens sista klass :( 
 
Haha, ser ni mig? ;) 
 
Taktiksnack! 
 
Så himla mysiga bilder, eller hur? 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

På fler bilder från tävlingar rider du utan väst, men måste man inte rida med väst på hela tävlingaområdet om man är under 18? Undrar just för att jag hade oxå gärna ridit fram utan västen!

Svar: I munka stod vi uppstallade bredvid tävlingsplatsen, men fick skritta genom ett bostadsområde för att komma till framridningen, tog typ 7 min (svårt att förklara) alltså befann jag mig inte på tävlingsområdet :) Sedan på den ena bilden så är jag visserligen på framridningen, tror det var precis innan jag skulle hoppa av, och var så varm att jag slängde av västen. Slarvigt av mig, haha!
Fanny Kargede

2013-09-07 @ 15:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0