Fredag!

 
Idag är jag ledig, så jäkla gött! Skulle egentligen åkt till Ullared idag, men de blev inställt, kanske lika bra ;) 
 
Så istället har jag gått upp och bänkat mig framför TVn, kollar nästan aldrig på TV så idag passar jag på. Inledde med Pirates of the Caribbean, efter det kollade jag en Barca match och nu är det Nationscup hoppning live, kan det bli mycket bättre? Nja. 
 
Lite senare ska jag bort till stallet, skall först rida ut en sväng och sedan avsluta lite kort och okomplicerat i paddocken. Sedan ska allting fixas inför imorgon. Duschar inte Lillen idag, utan han är så pass ren och fin efter klippningen så det är bara svansen som ska få sig en omgång. Eventuellt manen med, den är lite skiten, men den ska jag ju ändå knoppa så då syns det inte lika tydligt. Mamma skulle svänga förbi Hööks och köpa ett gosigt stalltäcke med helhals också, tror Lillen kan tycka att det är skönt att ha på sig i transporten nu när han är klippt. Vill ju definitivt inte att han ska stå och bli kall mellan klasserna, det är verkligen tabu. 
 
Vet att jag lovat att filmer från terrängen och Ale skulle kommit ut här igår, men de gjorde de inte. Det är nämligen så att mamma har allting på sin mobil, och vi är sällan hemma samtidigt, så ja. Ska se om jag kan fixa det ikväll ;) 
 
 Detta blir han nog fin i ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0