Världens finaste Lillen!

 
Riktigt sugen på att köpa denna bilden! 
 

Kommentarer
Postat av: linda

Gört!! Fett läcker bild!

2013-10-01 @ 23:28:02
URL: http://zweden.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv:
Sent svar, men bättre sent än aldrig ;)

Jag använder en De Laval Elklipper CC3-180. Det är inte min utan ridskolans, men det är i princip bara jag som använder den (och får använda den) då jag klipper alla ridskolans hästar. Har haft den i två-tre år nu och är supernöjd än så länge. Den tuffar på utan krångel. Så länge man sköter den så trivs den. Man får vara lite snäll mot den, inte snåla med olja osv.
Den låter inte så himla mycket, minst av de klippmaskiner jag har använt iaf som har samma storlek. Väger inte så mycket heller om man jämför med tex. Hööks egna variant som både låter och väger.
Mycket smidig och ordentlig maskin! :) Det känns att den kostar lite mer.

Sen om man behöver den varianten om man bara ska klippa en häst per vinter är ju frågan, då tror jag att man kan nöja sig med lillebrorn. Hade den innan, men den klarade inte riktigt av trycket som det blir när man har en sisådär drygt 20 hästar som ska klippas kring två-tre gånger var..

Svar: Tack för svaret! :)
Fanny Kargede

2013-10-02 @ 12:13:04
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0