Utvärdering: Veredus tekno shield boots

 
Eftersom jag tidigare inte haft en häst som jag behövt använda boots på, så har jag innan skrattat åt dessa boots. Jag menar, 1000kr för ett par boots som det står Veredus på? Ni förstår vart jag vill komma! 
 
MEN så köpte jag ett par till lite reducerat pris i somras, och de är bannemig helt fantastiska! Jag har dom ioförsig bara på tävling, men det är för att spara på dem så gott det går. Till er som använder boots ofta, är detta en investering. 
 
Positivt
- Sitter helt stilla, rör sig inte en mm. 
- Blir inte "tunga" och fuktiga av vatten. 
- Neoprenet torkar snabbt som attan 
- Håller sig snygga i färgen 
- Är jävligt snygga! 
 
Negativt
- Känsliga hästar kan bli störda av att de sitter lite högre än vad vanliga boots gör. 
- Har blivit pyttelite slitna i kanterna som är mot marken, inte så konstigt dock. 
 
Finns att köpa här för 799kr (!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du tipsar om utrustning, men du missade en liten och betydelsefull detalj. Länken ;)

Svar: Haha men gud, måste ha varit lite trött ;)
Fanny Kargede

2013-10-23 @ 14:29:31
URL: http://zweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0