Tisdag

 
Hej på er! 
 
Idag ska Becky med bort till stallet och fota lite. Asnice! :D Har fortfarande inte riktigt bestämt hur jag gör med Lillen idag, men vi tar in honom och grejar, fotar lite och så får jag helt enkelt se sedan. Kanske tar en sväng ut tillsammans med Linn och Curre, det tycker han nog är roligt :) 
 
Blev inte så stormigt här trots allt, ganska lugnt faktiskt. Skönt! Hade varit jobbigt om det blev som det blev senast det stormade här. Kunde inte rida ut på våra fina skogsvägar på veckor pga alla nerfallna träd. Sög riktigt hårt :/ 
 
Såg att startlistorna kommit för Ängla med, är galet taggad. Det är något speciellt med Änglahoppet som jag älskar. En härlig stämning! Lite kul att jag som planerat åka på så mycket meetings i år bara varit iväg på två, tre med Ängla. Blev lite ledsen när jag insåg att det inte blir något x-masshow i år, också en tävling jag älskar! Men det är som det är ;) Mamma blir väl lite glad som slipper ge sig ut på vägarna i december. ;) Men det är så mysigt! Dessutom väl genomförda tävlingar... 
 
Jaja, nu ska jag lägga på ett kol, vi hörs under dagen :) 
 
 
 
Pompe på Ängla förra året! 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Kalander

Var är pompe nu, äger du inte honom längre?

Svar: Pompe är hos en tjej i Leksand, jag ägde honom aldrig :)
Fanny Kargede

2013-10-30 @ 23:50:41
URL: http://ridandes-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0