Nytt på g!

 
Nä, nu är det dags igen, dags för en ny header+design. Den jag har nu är lite för somrig kan jag tycka, så något höstigare faller på sin plats. 
 
Har funderat lite på färger och sådant, och jag är lite inne på brunt som bas, och sedan lite oranga detaljer. Eller så kör jag en klarare färg som bas med lite mörkar detaljer. Tänkte faktiskt låta mig inspireras av Anna Scarpatis och Christina sports färgkombinationer, de är riktigt duktiga på det där. Nä, det blir nog fint! 
 
Tog ju lite bilder idag, och det blev nog rätt bra! Becky har fått låna värsta grymma objektivet av sin skola, så har bokat henne på änglahoppet med, hehe. Hon ska med fredag och lördag, så jag hoppas på att det blir något bra därifrån med. Är nämligen inne på att ha lite blandade bilder i en bildanimation, men får se hur det blir med det. Tycker att kvalitén på bilderna blir sämre när man animerar, hittar jag ett nytt sätt att göra det på än det jag gjort innan, så blir det nog ganska bra. Vi får la se! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Har animerat med koder direkt i kod- och stilmallen. Blev JÄKLGT bra kvalité på bilderna! ^^

Svar: Då ska ja testa de! ;)
Fanny Kargede

2013-10-30 @ 00:25:24
URL: http://zweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0