Gaah, can't decide!

 
Hello på er! Hade en grymt trevlig lagfest igår, som avslutades i Borås tillsammans med Sanna. Haha, no more words needed. 
 
Idag fick Lillen jobba på rätt ordentligt! Började med att rida ut och klättra lite, och avslutade sedan i paddocken. Har var ganska så lat, haha, men fick honom att tända till lite i slutet. Svettig blev han iallafall, dags att klippa honom igen, pälsen har växt galet fort... 
 
Just det! Håller på att beställa studentmössa, men kan inte bestämma vad jag ska ha för färg på stenen i blomman, och vad jag ska ha för färg på strimman. Antingen så kör jag enligt programfärgerna, alltså grön sten och grön strimma eller så tar jag rosa, bara för jag tycker det är snyggt. Så jäkla svårt! :P 
 
Ikväll blir det lugnt, Ewe ska komma hit så ska vi plugga (!) lite. Längesedan jag pluggade en Lördag, men men! Imorgon ska jag vara funkis på vår nationella ponnytävling, sedan ska jag jobba. Räkna inte med topp-uppdatering från min sida imorgon med andra ord ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0