Världens veligaste tjej?

 
Från att vara 100% säker att det är gött att hoppa lågt sista tävlingen för i år, så är jag nu inne på att kanske starta 120 iallafall. Haha! Det är ju en lätt klass, både i benämning och i mina och Lillens ögon. 
 
Samtidigt har vi haft vår svacka, och det spelar in trots att jag vet att vi är på väg ut ur den. Men så kollar man på de 120 som vi hoppat tidigare i år, och det är ju så lätt för honom, han anstränger sig knappt! Egentligen vet jag att inte höjden och klassen påverkar Lillen speciellt mycket, förutom att han anser sig värdig att ta i lite mer eftersom hindrena är större. I 1m och 110cm är han ALLTID i och pillar på bommarna, aldrig i 120 (om han inte river då, eller jag lägger han kasst). Nackdelen med att hoppa lågt på Lillen kan bli att han skiter i att hoppa, och att jag slappnar av för mycket. 
 
Nä, vi har en hoppträning på onsdag kvar att klara av. Känns det skitbra då så kanske jag kör på 115 och 120 ändå, nu är det dessutom regionalt så det är ju inte samma typ av banor som i Ängla. Känns det inte bra på onsdag, hoppar vi lågt i alla fall. Sedan är väl det inte helt omöjligt att om det känns skitbra i Mark på lördagen i 1m oh 1,10m, att vi efteranmäler 120 på söndagen. Inte diskuterat detta med mamma dock, hehe. 
 
ELLER så slutar jag vela och bara bestämmer mig för att hoppa de låga klasserna, haha. Lär jag ju inte göra än i alla fall, ni får stå ut med mig ;) 
 
Saknar sommaren, och alla goa utetävlingar! </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0