Tisdag!

 
Ännu en studiedag, och hör och häpna, jag inledde även denna dagen med lite matteplugg. Integraler och sådant kul... 
 
Tömkörde Lillen igår enligt planeringen, vilket gick bra! Han är så himla rolig att tömköra, och han lär liksom mig hur man skall göra då jag inte direkt är något proffs (än) på att tömköra. Men det blir bättre hela tiden, och igår gik det som sagt väldigt bra! Hade framme lite travbommar på volten, och fick hela tiden länga avståndet mellan dem, jäklar vilken trav han får! Lillen är superkul att tömköra, väldigt snäll men samtidigt får man hela tiden ha ett öga på honom för rätt som det är så lägger han in lite skutt eller får för sig att byta varv helt plötsligt, haha! 
 
Idag är det uteritt som gäller! Inte det trevligaste vädret kanske, men vafan! Blir nog en runda vi inte ridit på ett tag, men jag rider nog själv. Han har varit väldigt pigg i ridningen nu varje dag, och att dra ut på uteritt tillsammans med någon annan kan sluta lite hur som helst när han är på detta humöret, hehe. Det lämnar vi till nästa vecka tror jag ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0