Thursday

 
Hello everybody! 
 
Torsdagar är antagligen den mest fullspäckade dagen för mig i veckan. Går i skolan 08:30-14:40, låter soft men jämfört med mina andra tider är det den längsta dagen, där jag går flest antal timmar alltså. När jag kommer hem runt 16:00 har jag inte direkt tid att såsa, utan det är snabbt ombyte till ridkläder, i med en macka och ta mig bort till stallet. 18:30 har jag fotbollsträning, och behöver var hemma senast 18 för att hinna käka, byta om och ta mig till träningen. Två timmar i stallet är tajt, jag behöver runt 3h om jag ska rida, runt 1,5 om han vilar. :) 
 
Idag vilade han, och jag var lite tidsoptimist, så när jag kom hem så däckade jag i sängen i en halvtimma. Farligt det där, men så himla skönt! Att sova middag får dock inte blir en vana, hehe. Var borta och fixade Lillen. Tog hand om hans röta och tvättade hans bakben lite, där muggen har suttit. Den har efter 2 dagars behandling försvunnit helt från v.bak, men det är fortfarande lite kvar på h.bak. Kollade mobilen när jag var färdig i stallet, då var klockan 18:15. Snabba ryck! Men jag hann i tid till fotbollen så det var gött! :) 
 
Skulle egentligen plugga nu, men orkar verkligen inte, haha! Har en inställd lektion imorgon, så har bara en lektion imorgon, 1h och 20 minuters matte kl 13:10. Helt okej! Sedan är det helg, och då får jag la plugga istället, hehe. Lillen tar jag på förmiddagen, han skall skos vid 10. :) 
 
Tvättäkta vardagsinlägg, men just nu är det så stilla på hästfronten som det bara kan bli och då blir jag lite omotiverad. De flesta bloggidéerna kläcks nämligen just på hästryggen, så ja. Lite tyst kan det nog bli här, hehe ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0