Äntligen helg!

 
Skoja, min vecka har ju inte direkt varit jobbig, hehe. Det är dock något speciellt med den där helgkänslan man får på fredagar, den infinner sig inte någon annan dag direkt... 
 
Satans kallt är det ute! Minusgrade, vad tusan hände där? Idag har jag inte heller någon möjlighet att be om skjuts till stallet, så får packa på mig x-antal varma kläder och sätta mig på moppen. Lär ju se ut som en michelingubbe, men det är det värt! Vägrar att frysa... Inte jättepepp på att åka moppe i minusgrader, hade varit mycket skönare om man bara kunde zappa sig själv överallt. Tänk vad gött på tävlingsdagen, bara att zappa sig dit, snacka om att mina stressattacker hade släppt! ;) 
 
Lillen ska trimmas, och jag hoppas paddocken fortfarande är ridbar, inte sugen på att rida upp till ridhuset, men måste jag så måste jag ;) Vi får se helt enkelt! Ska oavsett jobba med bommar på samma sätt som jag gjorde i lördags, det tycker Lillen är roligt! Ska även hålla tummarna för Issa och Sofie som hoppar första kvalet i SM idag, hade varit galet roligt om det går bra för dem! 
 
Nä, nu får jag röra på mig, vi hörs kanske ikväll! :) 
 
Bästa Becky som fotat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0