Diss!

 
Tänkte dra till med en diss, det var ett tag sedan. :) 
 
Något jag tycker är fruktansvärt fult, det är smårutiga schabrak. Jag vet egentligen inte vad det är som gör att jag tycker det. Kanske kan det bero på att det ser så plottrigt ut? När jag tänker efter så kan det även bero på att jag får för mig att passformen är sämre. De smårutiga schabrak jag har ägt, har iallafall varit kassa! 
 
Visst ser de billiga ut? Jag tycker att det är mycket snyggare med ett schabrak med större mönster, verkligen diss på smårutigt. ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer Andersson

Jag håller med, det är verkligen någonting jag inte tycker om alls på schabrak! Annars så brukar jag inte vara så kräsen men just smårutiga har jag väldigt svårt för...

2013-07-22 @ 15:11:05
URL: http://jenniferandersson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0