Onsdag!

 
Hej på er! Jag är så glad att det är onsdag idag! Inte bara för att jag har hoppträning, utan är även ledig! 
 
Studiedagar brukar oftast innebära lååånga sovmorgnar och flera timmar i stallet, men så blir det inte idag. Gick upp vid åtta, eller nja, snarare vaknade hyperstressad klockan åtta och trodde att jag var försenad... Och de säger att man inte är stressad av skolan? Kan inte ens sova ut längre! Ska nu sätta mig och plugga hela dagen, i alla fall så gott det går. Ska även övningsköra med pappa, och sedan dra mig till stallet för lite hoppträning. 
 
Blir Pompe som hoppar idag, Hampus får vila. Har tävling både Lördag och Söndag, Lördag med Pompay och Söndag med Hampus. Ska till Alingsås och hoppa en LA med Pompe, och till Borås och hoppa LD+ och LC med Hampus. Hihi! :D
 
Nä, nu måste jag försöka få saker och ting gjorda, har tonvis med plugg. Matte, Kemi, Svenska osv. Dööööööööööööö
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie Berggren

Ska också till Borås och hoppa dem klasserna!

Svar: Gött :)
Fanny Kargede

2013-03-20 @ 12:01:46
URL: http://ponnyteamets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0