Fortfarande sjuk

 
Åh, så jävla otajmat. Är fortfarande inte frisk, blir helt matt i kroppen efter större "ansträngningar". Har därför beslutat att inte tävla imorgon, kommer inte få ut något bra utav det, då är det bättre att låta bli. 
 
Hade en mysig kväll igår med mina goa småkusiner, så himla sköna! Vi sov över där, och jag däckade samtidigt som småkillarna, haha! Gick suveränt att köra både dit och hem. Första gången jag körde med trafikljus, olika filer och stadskörning överhuvudtaget. Lagom att börja med A-sås, tills jag fått in det lite mer. ;) 
 
Har haft två dagar nu då jag inte haft något överhuvudtaget att göra. Lugnt i stallet, inget plugg och ingen fotboll. Nästan så jag får lite abstinens. Och jag fattar inte hur man kan leva utan att ha något att göra? Två dagar är lagom innan jag vill sätta igång igen, max 3. ;) 
 
Har börjat planera lite inför GHS nu med! Speciellt när mitt andra par JW byxor gick sönder häromdagen... Ska knåpa ihop en liten MÅSTE HA lista. Har några grejer jag känner att jag behöver införskaffa. 
 
Ska kolla ett avsnitt av Arrow innan det är dags att fixa iordning sig för lite middag, ska iväg vid halv fem. Hörs imorgon :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0