Blogga med någon?

 
Hej! Fick lite kommentarer om att jag borde skaffa en bloggpartner! Jag vet att jag är lite slarvig med update, och jag håller med er - en blogg blir så mycket roligare att läsa om det är bra uppdatering dagligen, och inte bara då och då. Så där förstår jag er helt och fullt. 
 
Jag är väldigt tacksam att ni tog upp det, för jag har haft det lite i baktankarna. Däremot finns det en del frågetecken, så jag tänkte passa på att ställa två frågor. :) 
 
1. Finns det först och främst någon/några som tycker att det är en dum idé att skapa en ny blogg tillsammans med någon? För ett nytt domännamn får det ju bli isåfall. 
 
2. Vad för person tycker ni att jag ska blogga med? :) 
 
Håll inte inne med åsikter, för jag vill förbättra bloggen, och om detta är ett bra sätt att göra det på så är jag helt på. :) 
 
Respekt! ;) En helt normal tävlingsdag! 

Kommentarer
Postat av: aliengirl- art is my life

Jag bloggar inte med någon för han/hon kanske skulle skriva något som inte hör hemma i typ min blogg, som är en konstblogg. :)

2013-03-13 @ 12:44:12
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Postat av: Camilla

Min personliga åsikt så tycker jag det är mkt skönare att bara läsa bloggar som har en person som skriver.. Tycker flera bloggare gör det rörigt och i början är det super svårt att få grepp om vem man läser om då ledsnar man.. Det är ett få tal som lyckas bra med det i mina ögon. (menar inte att dom inte blir stora inom bloggvärlden, för det kanske dom blir)

2013-03-13 @ 13:18:10
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: annsoh

Ville bara tipsa dig att nu har jag kört igång *Veckans blogg*
där du har chansen och bli länkad i bloggen i 1 hel vecka med egen bild!
gå gärna in och anmäl dig! kram!
http://annsoh.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-anmal-dig.html#comment

2013-03-13 @ 14:35:04
URL: http://annsoh.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker det låter som en superbra idé, även fast jag gillar din blogg ^^
Kanske någon som är helt annorlunda eller som också tävlar :)

2013-03-13 @ 15:09:46
Postat av: Melissa :)

Tycker det låter som en superbra idé, även fast jag gillar din blogg ^^
Kanske någon som är helt annorlunda eller som också tävlar :)

2013-03-13 @ 15:10:09
URL: http://Northwest.blogg.se
Postat av: Melissa

Tycker det låter som en bra idé, även fast jag gillar din blogg ^^
Kanske med någon som är helt annorlunda eller någon som också tävlar ^^

2013-03-13 @ 15:11:11
URL: http://Northwest.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag tycker inte du ska byta blogg och blogga med någon annan. Folk får helt enkelt acceptera att man inte alltid kan uppdatera. Är det läsare som är intresserade av det du skriver så kommer de att stanna även om du inte alltid bloggar.

2013-03-13 @ 15:15:00
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Linda Ivansson

Jag tycker att det vore en bra ide, för då får man det mixat i skrivstilarna och lagom mycket uppdatering. Men att blogga tillsammans med någon har ju ven sina nackdelar.
Den man bloggar med kan blogga "för mycket" och lägger ut mer "statusuppdateringar" mer än just inlägg som man vill läsa.

Att du just blir tvungen till att byta domän tycker jag är det minsta problemet som finns.
Läste din och beckys blogg förut, vad var orsaken till att ni gick skilda vägar?

Svar: Tack för åsikterna! :) Helt ärligt så kommer jag knappt ihåg själv. Men i samband med att becky slutade rida så blev det väl ganska naturligt :)
Fanny Kargede

2013-03-13 @ 15:46:06
URL: http://zweden.blogg.se/
Postat av: natalie

Vilken snygging till häst du har! :)

2013-03-13 @ 16:14:10
URL: http://nanani.se/
Postat av: Lisa j

Är inte du och Amanda Sjönnerhem vänner? Hon kanske vill blogga med dig?

2013-03-13 @ 22:48:46
Postat av: Jessica

Detta kommer låta så illa men det är det verkligen inte! Inget personligt alls egentligen och absolut inget illa ment mot Becky!

Men jag fann er blogg när ni bloggade ihop och då det var dig jag ville följa så jublade jag (haha, inte alls överdriver eller så :P) när du började blogga själv!

Precis som någon annan skrev tidigare föredrar även jag att läsa bloggar med endast en ägare/huvudperson. Det blir lätt rörigt annars. Jag tycker det hellre får vara halvdan/blandad uppdatering faktiskt, än att du går ihop med något. (Återigen, inget illa ment!)

2013-03-14 @ 00:15:19
URL: http://vinna.blogg.se
Postat av: Vilja

Jag har delat blogg tre gånger. Första gången var vi tre tjejer som delade på en vardagsblogg, andra gången var vi två som delade på en kalvblogg och nu är det tredje gången med ännu en ny tjej och vi skriver om träning, hälsa och livet, typ. Jag tycker att det är roligt att dela blogg, då jag lätt tappar blogglusten. Det jag tycker är viktigt är att man har t.ex olika kategorier och är noga med att placera inläggen i rätt kategori, så att man vet vem som skrivit vad. Att man gör upp innan vad man ska blogga om o.s.v. För mig har det fungerat bra med en som "styr" och den/de andra "bara bloggar". Jag har hållt i rodret, skött de flesta svar på kommentarer (men såklart meddelat bloggpartnern vid kommentarer och särskilt om det är kommentarer riktade till henne så att hon får svara), skött designer o.s.v. Anledningen till att jag varit den styrande har helt enkelt varit för att jag är den som varit mest teknisk, har (och kan hantera) photoshop och systemkamera, vet hur man designar och kan alla funktioner. Samt att jag bloggar mest.

Det positivaste med att dela tycker jag är att det är lättare att motivera sig till att blogga, samt att uppdateringen blir bättre när man är två!

2013-03-14 @ 22:09:45
URL: http://traineatlive.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker verkligen du ska blogga med någon ! Någon som oxå håller på med hästar då såklart, men kanske inte tävlar o så på samma nivå som dig iallafall, eller inte tävlar alls, så att det blir lite omväxling i bloggen o man kan jämföra lite om olika hästliv.
Du är grym Fanny !

2013-03-15 @ 09:12:00
Postat av: Anonym

Tycker verkligen att du ska börja blogga med någon ! Men med någon som håller på med hästar fast inte samma sätt som dig, typ någon som inte tävlar eller inte på samma nivå som dig. Då blir de lite omväxling och kul att läsa. Ni skulle få fler läsare från olika håll då också :)
Du är grym Fanny kram

2013-03-15 @ 09:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0