Trimmåndag

 
Hello! 
Känner mig väldigt omotiverad till att göra något just nu. Är alltid trött? Jättekonstigt, men det beror antagligen på att jag inte riktigt strukturerat upp min vardag ännu. Sover fortfarande till 12 efter snart en veckas lov. Inte så jättebra ;) 
 
Hur som helst är det en del jag behöver ta tag i! Ska ha en ny header + design tänkte jag. Den jag har nu känns lite dyster och mörk, så en gladar och sommrigare header står högt upp på listan. Ska även göra massa tråkiga saker, som att gå till banken och vårdcentralen, dock inger jag kan skita i. Bara så himla segt att ta tag i -.-
 
Som vanligt så ska jag och Lillen leta oss upp till klubben och trimma lite! Blir nog att jag lösgalopperar i ridhuset, och sedan jobba med lite upphöjda bommar. Ska även försöka få någon, antingen Becky eller Jullan, att fota mig. Behöver lite bilder till headern, så vi får se vad vi kan åstadkomma. 
 
Har ni något ni önskar att jag ska skriva om? Känner mig väldigt öppen för förslag, haha :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0