Regn...

 
Go lunch! Allt bra? 
 
Här är det iallafall bra, om man bortser från regnet som inte direkt förgyller vardagen, snarare tvärtom! Nu på förmiddagen har jag varit borta på restaurangen som jag skall jobba på under sommaren och skrivit på anställningsbevis! Känns riktigt roligt, och lite nervöst såklart! 
 
Har även lagt några timmar på att förbereda en riktigt rolig grej som snart kommer att presenteras på bloggen. En av de större grejerna jag varit med om i denna bloggen till och med. SÅ kul :D Förhoppningsvis kommer det att publiceras någon gång under veckan, ni lär väl märka. ;) 
 
Annars är läger lugnt. Hoppträning ikväll as usual, hoppas bara att regnet avtar så vi slipper regna bort när vi rider upp till klubben. Enligt yr.no så ska det inte regna i eftermiddag, så det håller jag stenhårt på. ;) 
 
Hörs sen kompisar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0