Lördag

 
Är det inte lustigt att jag redan tappat bort ordningen på vilken dag det är? Haft sommarlov i 3 dagar och trodde att det var Måndag idag. Älskar lov, så jäkla skönt! 
 
Idag ska jag och mamma åka och lämna de sista grejerna som tillhör Pompe hos Catharina. Känns lite underligt såklart, lite tomt på något vis, men samtidigt ska det bli väldigt kul att träffa allihopa. Vet ju att Pompe älskar att stå hemma hos sig, så han har det toppen. :) 
 
Sedan i eftermiddag så kommer Emma, Lillens ägare, och hon ska visa mig lite hur hon har tömkört honom! Fick med en väldigt fin tömkörningsgjord, så detta kommer vi utnyttja. Annars är dagen väldigt lugn. Det gick väldigt bra igår när jag och Becky red ut. Hästarna var till en början ganska seg, men i slutet på rundan var det full fart. Härligthärligt! :) 
 
Hörs sedan, have to go! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Tjejen som rider Pompay lite grann nu har blogg; marinatherese.blogg.se :)

2013-06-08 @ 12:28:36
URL: http://ponnyteamets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0