Lipat hela kvällen

 
Så himla ironiskt/orättvist/för jävligt osv. Jag och mamma satt och pratade i bilen påväg hem från tävlingen om vilken bra och roligt tävlingsdag det hade varit. 10 minuter efter när vi svänger in på grusvägen till stallet ser vi att sadelkammaredörren på transporten var öppen...
 
Jag hoppar ut för att stänga, och SJÄLVKLART hade mina HELT NYA Cavallo stövlar ramlat ut. De stövlarna betydde så mycket för mig eftersom jag fick dem i födelsedag utav mamma när jag fyllde 18 i april. Efter det har jag gått och ridit in dem och igår var första tävlingen jag använde dem. Och nu är de borta. 
 
Mamma åkte tillbaka en bit på vägen, men att åka tillbaka hela vägen till Nossebro gick inte igår. Jag tror inte ni förstår hur ledsen jag är, det är så jävla orättvist att jag vill slå till någon. Som tur var hade inget annat ramlat ut. Hade med mina fula Bocaj stövlar i reserv, och de stod kvar och såg så himla nöjda ut. (Mina Bocaj är desstuom sönder)
 
Har skrivit till tävlingsplatsen, kanske hittar någon dem idag när de har nya tävlingar. Hoppas bara inte de blivit överkörda, tanken på att de låg mitt på vägen i regnet fick mig att lipa. Helt seriöst... 
 
Godmorgon föresten.
 
:'''( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0