Lindor

 
Nu när jag har en häst som faktiskt behöver lindas, så har jag blivit helt insnöad på att köpa nya fina lindor. 
 
Lillen är ju lite "känsligare" i benen än vad Pompe är, så när jag ska rida på hårdare underlag så väljer jag ofta att linda. För att stödja upp och skydda. Dessutom lindar jag ofta hans ben efter hårdare pass, och man kan ju säga att lindorna går åt. 
 
Det som jag behöver just nu är ett par långa lindor som jag kan använda efter ridning. Jag vet att Lamicell har längre lindor, men letar också efter lite billigare alternativ. Sedan har jag dåligt med bra fleecelindor, har mest nylon och det är jag inget stort fan av. 
 
Även paddar är jag i stort behov utav. Större paddar att ha under natten, alternativt back on track samt nya ridpaddar då de jag har är rätt slitna. 
 
Nä, det blir nog en del att köpa in under falsterbo trots allt. ;) 
 
FLEECELINDOR I 4-PACK SCHOCKEMÖHLECROWN SWEDEN FLEECE LINDOR GLEN GORDON
Bildkälla: www.charlies.nu

Kommentarer
Postat av: Erika Andersson

Kan tipsa om Mia´s lindorna, de är helt underbara att linda med! :D

2013-07-01 @ 16:08:15
URL: http://eadressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0