Laddar om

 
Hallå! Ni som inte jobbat med barn, ni har ingen aning om hur det tar på krafterna. Och ni som har - vi förstår nog varandra! 
 
Är hemma och mellanlandar mellan jobbet och stallet. Är inte lika trött som jag varit de andra dagarna, men tillräckligt seg för att behöva en powernap. Min allergi var som bortblåst idag! Kan bero på att jag tog både tablett, ögondroppar och nässpray i tid idag. Gött i vilket fall! 
 
Idag ska Lillen få jobba med bommar i paddocken. Undviker vanligtvis stallets paddock, då den inte är mycket att hänga i julgranen. Men vill börja rida mer på gräs innan grästävlingarna, och eftersom ena halvan består av gräs så funkar det perfekt. Dessutom har vi bättre material i stallet för att jobba med upphöjda bommar etc. än vad klubben har. Så idag ska jag trots att jag inte diggar vår paddock, försöka genomföra ett pass där. 
 
Vi får höras lite senare, för nu ska jag nana en kvart eller så ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0