I väntan på bilder

 
Detta kan nog vara det jobbigaste, när man vet att Becky sitter inne med en hel bunt suuuuperfina bilder. Fyfan, ÖKA ;) 
 
Jag får dom iallafall först imorgon, eller rättare sagt, jag åker och hämtar dom. De ska raka vägen in på hårddisken, fast hon får redigera först, för hon fotar i jobbiga RAW formatet som mitt ps inte vill redigera i. Onödigt ;) 
 
Vill även göra ett förtydligande angående mitt förra inlägg där några blev rätt upprörda. Jag var inte ute efter att varken höja mig själv till skyarna, eller trycka ner någon annan. Och de som tog åt sig, det var inte meningen att ni skulle göra det. Det var inte meningen att någon skulle göra det! I grund och botten handlar inlägget om något som en person sade till mig för några dagar sedan. Att det var taskigt mot de mer ORUTINERADE tjejerna om jag startade en LC med Pompe. Så det är inget JAG hittat på. Jag erkänner att jag uttryckte mig lite klumpigt, och kunde istället för yngre tjejer skrivit orutinerade. För det finns yngre tjejer som är minst lika duktiga som mig!
 
Sedan blir jag trött när personer målar upp en bild som inte stämmer, förvränger mina ord. Läs det som står, och hitta inte på massa saker som att "jag tror att jag är världsbäst" eller att jag tycker att jag är den "enda duktiga ryttaren i klubben". Har jag skrivit det? Nej. 
 
Nog om det! Är det någon som undrar, så skriv inte någon Anonym kommentar utan fråga istället öppet hur f*n jag tänkte där! Antingen här på bloggen, eller facebook. 1000 gånger enklare att ge en rättvis förklaring då. :)
 
Nu ska jag käka, och sedan nana. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0