Bloppis!

 
Svarta supersnygga Veredus Olympic framskydd säljes. Stl S. Använda, alltså har de lite skrapmärken på insidan, annars i gott skick
 
Nypris: 929:- | Mitt pris: 400:- (eller bud)

(egen bild kan ordnas vid intresse!)
 

 
HV Polo schabrak, stl ponny. Passar 17'' sadlar utan problem. Ser dock konstigt och litet ut på storhäst, därför säljs det. I fint skick, endast använt på tävling. OBS: Schabraket är choklad brunt. 
 
Nypris: 600:-  | Mitt pris: 300:- (eller bud)
 
(Egen bild kan ordnas vid intresse)
 

 
 
Säkerhetsstigbyglar från Mountain Horse (Quick Release). Oanvända, kvar i sin förpackning. Damstl. 
Nypris: 1300:- | Mitt pris: 700 :- (eller bud)
 
(Egen bild kan ordnas vid intresse)
 

***'Intressekoll***
 
Guldigt ÄKTA böjt Swarovskipannband med stora stenar och brunt läder. Stl Full. Alla stenar sitter kvar, mycket snyggt och stilrent! OBS: Det guldiga på bilden
 
Nypris: 998:- | Mitt pris: 500:- (Ej bud) 
 
(Egen bild kan ordnas vid intresse) 
 

 
Är du intresserad av något så kontakta mig antingen på mail: [email protected], eller på facebook: Fanny Kargede Bärnsten eller i kommentarsfältet
 


Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sjukt fin blogg!

Svar: Tack! :D
Fanny Kargede

2013-06-26 @ 11:47:58
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Elin

Är schabraket fortfarande "ledigt" ? ;)

Svar: Japp, det är kvar ;)
Fanny Kargede

2013-06-26 @ 15:42:26
URL: http://elinnlambert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0