Är det bara jag...

 
... eller är det inte lite B att inte använda Equipe online på tävlingar? 
 
Hehe, ta det med en nypa salt, men faktum är att jag tycker att det är lite så. Vill man hänga med så tycker jag att Equipe online är ett måste. Jag tänkte dra lite för och nackdelar med Equipe online!
 
Fördelar:
- Det är så himla skönt att kunna hålla koll på vart de är i startlistorna när man är på väg till tävlingen. Ett stressmoment mindre liksom. 
 
- Att man efter en grym ritt inte behöver stå och hänga utanför banan för att kunna hålla koll på om man behåller ledningen/ligger på placering utan att man i lugn och ro kan röra på hästen på annat håll. 
 
- Att det är enkelt för familj/vänner/övriga att hålla koll på resultat även fast det inte är på tävlingsplatsen. (Jag älskar att följa de jag känner om jag själv inte tävlar) 
 
- Allting blir så mycket enklare helt enkelt, tror ingen riktigt säger emot där. 
 
Nackdelar
- Man plockar ofta upp mobilen även fast man sitter på hästryggen och VET att det inte är okej. Men man gör det ändå. 
 
- Tydligen väldigt svårt att tyda för mammor 40+ som heter Pernilla Bärnsten ;) 
 
- Att se sig själv bli nerputtad från placering- online...!
 
Fördelarna övervägen nackdelarna big time! Men en utbildning i Equipe för mammor hade inte varit så dumt ;) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie Berggren

JA, Equipe är ett måste på riktigt!! Vart på en tävling för ett tag sedan som inte hade Equipe, och man blev ju helt jäkla handikappad!

2013-06-28 @ 20:49:52
URL: http://annieberggrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0