Trött

 
Hello! 
 
Idag fick Lillen springa av sig kan man lugnt säga! Jag och två andra red bort till en travbana som ligger ca 20min i från oss. Travbanan är lite igenvuxen eftersom den inte är använd på ett tag, men underlaget är bra och det är ett perfekt tillfälle att intrevallträna där! Speciellt när grusvägarna är hårda som asfalt typ... 
 
Hur som helst! Eftersom det var första gången vi var där tog vi det ganska lugnt, eller ja, de blev ju genomsvettiga, men vi tog inte ut dem så mycket. Lillen tyckte hur som helst att det var superkul och fick springa på ordentligt. Efter att ha släppt honom tog vi ett varv i lugn galopp där han fick runda till sig och komma ner i form lite, och wow vilken galopp han fick! Luftig, bra bakbensaktivitet, rund. Allt bara satt! Men det är ju som Ulf pratade om i Tisdags - bästa sättet att lösgöra bakbenen är att galoppera i ett högt tempo. Och idag förstod jag, haha. 
 
Sedan jobbade jag (därav updaten). Började 16 och skulle slutat 19:30 men fick jobba över 1,5 timma. Konstigt med tanke på att det var ganska lugnt idag. Menmen! Trött som satan just nu, men värt det iallfall. Hade tänkt att ta ett kvällsdopp, men eftersom Becky är så jäkla seg hem så skiter jag nog i det. Vi får se lite ;) 
 
Hörs mer imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0