Torsdag 4/7

 
Hejsan! 
 
Lillens vilovecka fortsätter även idag, och man kan väl säga att jag snart dör av tristess. Träningsnarkoman var det ja... 
 
Igår var som sagt den sista behandlingen, så nu kan jag rida som jag vill igen. Det kunde jag iofs gjort även under behandlingsdagarna, men behandlingen ger bättre resultat om de inte går på max. Dessutom passade det bra in i min planering :) Men nu så kör jag igång lite lagom med ett tömkörningspass. Jag börjar på in tekniken mer och mer och jobbar mest med mycket övergångar när jag tömkör, Lillen är riktigt, riktigt duktig, så det är väldigt roligt. 
 
Idag ska jag åka upp till mormor och morfar med, mina småkusiner är där så det blir full rulle. Kanske dock inte lika full rulle här. ;) 
 
Hörs sen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0