Tjo!

 
Idag ska Lillen få gå två gånger! Skulle egentligen gått upp nio och varit i stallet tio, gick sådär. Ingen disciplin på mig själv när det gäller att gå upp, bara på viktiga saker som tävling/skola osv. Fast jag tycker ju att detta är viktigt...
 
Anyway! Spelar inte så stor roll egentligen, utan jag får bara flytta passen några timmar framåt. Blir ett nu vid ett är tanken, och så ett ikväll vid sju någon gång. Nu på förmiddagen ska jag ut i skogen. Blir nog lite intervall träning, perfekt väder för det iallafall, inte för varmt! 20 minuter skrittväg bort från oss ligger en travbana som en travgubbe tidigare tränat sina hästar på. Nu gör han inte det längre och en ny person har tagit över stället, så vi ska kolla om inte vi kan få träna våra hästar där med! Helt perfekt att kunna galoppera långa sträckor på bra underlag, hästarna tycker ju att det är skitkul också. Hoppas det löser sig! 
 
I eftermiddag rider jag nog upp till holmen och trimmar igenom inför hoppningträningen imorgon. Först skulle det inte bli någon träning (olycklig) men sedan blev det de iallafall! :D 
 
Nä, nu måste jag dra mig, hörs sen! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0