Tisdag

 
Denna veckan är tisdag min favoritdag, hehe, det är hoppträning idag istället för imorgon. ;) 
 
Ska ut och övningsköra lite med pappa, kanske lägga mig på stranden i någon timma och sedan tränar jag vid halv sju. Jag hoppas att det blir lite banhoppningsträning med allt vad det kan innebära. Trekombis, trippel osv. Vill ju vara well prepared inför Munka nästa vecka. 
 
SOM jag längtat, och nu är vi snart där. Känns som det var igår jag satt och planerade inte mitt enda meeting denna sommaren, i augusti, och det kändes så himla långt ifrån. Men som sagt, nu åker vi om en vecka och en dag. Ska bli sjukt roligt! 
 
Här har ni denna veckans planering!
Måndag: Markarbete
Tisdag: Hoppträning
Onsdag: Uteritt 
Torsdag: Markarbete/Dressyr
Fredag: Galoppträning i sandgropen 
Lördag: Uteritt
Söndag: Uteritt/Vila/Tömkör (Ej bestämt) 
 
 

Kommentarer
Postat av: sophia

har du inte kvar sessan längre. vad har hänt med henne i så fall

Svar: Sessan såldes förra året i september :)
Fanny Kargede

2013-07-23 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0