Time for some work

 
Godmorgon! 
 
Verkar som att det ska bli en fin dag idag? Klagar verkligen inte, men hoppas att det inte är allt för varmt i eftermiddag iallafall. Det bli hoppträning för Ulf idag, den var först inställd men så blev det en iallafall. Så gött! Behöver verkligen lite vägledning och inspiration just nu, och det är just vad Ulf ALLTID erbjuder. Lätt bästa tränaren! 
 
Ska som rubriken säger avklara ett jobbpass innan jag hittar på något annat. 12-16 jobbar jag idag, så det är ganska skönt. Den tiden är oftast roligast att jobba eftersom det är som mest att göra då, så det ska bli lite skoj.
 
Sedan är det rätt så tajt med tid, eller ja, försöker nog vara i stallet vid 17:00 tiden någon gång. Ska fixa lite med broddhålen och så inför imorgon, hatar att stå samma dag med det även fast jag har rätt gott om tid. Men jag gillar att ta in och pyssla och ha mig, speciellt med Lillen! Pompe gjorde jag ofta klar på typ 15 minuter, men Lillen tar minst 30, om jag har gott om tid då. Men jag är så pedantisk och nogrann, så det tar sin tid, speciellt med tanke på att han är skimmel... 
 
Har gjort lite tidsinställda som kommer upp under dagen, och så hörs vi när jag slutat jobba. Hej så länge :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0