Smartaste

 
Vad gör vanliga människor när de är sjuka? Svar: Tar det lugnt. Vad gör Fanny när hon är sjuk? Svar: Drar och lirar lite boll. Haha, någon förvånad? Dock var jag smart nog att avstå bad efteråt... 
 
Nä, kanske inte det smartaste draget men det var så grymt fint väder att jag inte bara kunde med att ligga inne. Två timmar på gräset gjorde mig inte bättre, men mycket nöjdare. :) Har inte varit i stallet ännu, så sjukt varmt så jag och Becky bestämde oss för att åka bort lite senare när den värsta värmen är över. Skönare för båda oss och hästarna! Winwin ni vet? ;) 
 
Och inte är det bättre att jag ser hur alla är nere i FHS, vill ner igen, men men. Har fått min dos för i år, och helt ärligt hade jag inte haft råd att vara där en enda minut till om jag känner mig själv rätt... 
 
Nu ska jag snart dra mig, väntar på att Becky ska höra av sig bara. Hennes killes bill var tydligen sönder, jobbigt ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina - TeamPonnys

Åh är typ helt förälskad i din header, sååå fin! Är det du som har gjort den? :D

Svar: Tack! Ja det är det ;)
Fanny Kargede

2013-07-11 @ 20:53:05
URL: http://teamponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0