Så himla nöjd!

Om det är något jag aldrig kommer ångra, så är det min tandställnig. 
 
I början vägrade jag, sedan såg jag det som en utmaning (tävlingsmänniska ni vet) och tillsist började jag verkligen att gilla den. Jag ler mycket mer med tänderna nu, trots tandställningen. Tycker verkligen inte att den är jobbig eller ful, snarare lite gullig. Och vet ni? Inte en enda person har sagt något "elakt" om den. Helt enkelt eftersom jag inte tycker att den är något att skämmas över, och skiter fullständigt i vad folk tycker.
 
Inte riktigt vad jag väntat mig när jag fick höra att jag skulle få en, haha. Och det är så typiskt mig att utmana mig själv genom att sätta in en tandställning, haha. Om några veckor ska jag få en i underkäken också, can't wait! 
 
Precis när jag fått den: 
 
Nu: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0