Packpackapacka

 
Smygstartar packningen idag! Hade kunnat packa ner allting på Onsdag, eftersom vi åker först på eftermiddagen. Men jag är som ni vet lite utav ett kontrollfreak och gillar att ha koll på allting. Så ja, en dag innan är lite utav en vana för mig. 
 
Ska inte putsa så mycket mer än mitt Dyonträns, ska ju rida imorgon med. På tal om det, är det någon mer än jag som är nojig att putsa när tränset har vita sömmar? Vill inte att sömmarna ska bli smutsiga utav putsen liksom, kanske någon som har ett bra tips för att undvika det? Men det är lite att göra trots det. Spån och hö ska hämtas, allting ska checkas av, schabrak ska ner, skydd ska bli rena osv osv osv. 
 
Jag har en del att klara av idag, och så ska ju Lillen ridas med! Jobb vid 16 dessutom, så det är full rulle as usual. ;) 
 
Vi hörs lite senare! :) 
 
Ljungby med Pompe 2013
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0