Morsning!

 
Hello! Efter 12 timmars sömn och x-antal liter te så är jag i någon typ av form. Inte 100% men typ 60% iallafall. Igår kände jag mig som typ 10%... 
 
Har nu på morgonen tagit det ganska lugnt, käkat frulle och ni vet, det vanliga. Har även fotat några av de nya grejerna jag köpte på FHS igår, ska även fota en del i stallet. Ska bli så kul att testa allt nytt på Lillen idag, typ det näst roligaste. Det roligaste är ju såklart att köpa allting. ;) 
 
Lillen ska upp till holmen och trimmas idag. Blir ett rent dressyrpass, finns en del jag måste lägga tid på efter drygt en veckas vila. Ikväll ska vi förhoppningsvis på EM matchen, har inte biljetter än, hehe, men det löser sig. ;) 
 
Ni får några bilder nu, och så tar jag resten i stallet sedan :) 
 
Stövel från Alex Boots! Ersätter mina borttappade Cavallo stövlar. 
 
Dyonträns, stl Cob. Hoppas det passar, stl Full såg så jäkla stort ut... 
 
Mörkgråa lindor från HV Polo, kan bli superfint på Lillen med sina mörka ben! 
 
Anna Scarpati huva, skall användas ihop med mitt gröna Italia Schabrak. Blir nog jättebra! 
 
HV Polo Schabrak, haha, kör all in med rosa just för tillfället... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0