Måndag

 
Hello! Tillbringat hela dagen vid havet tillsammans med Becky och Pappi, sååå gött. Och jaaaaa, jag har Sveriges sämsta pigment och är typ sönderbränd. Speciellt rumpan och baksida lår, gjorde rätt ont att rida sedan, haha...
 
Red två horsies idag, längesedan senast men jag hade lätt kunnat ha 5 till, utan problem. Anyhow, red först ut Lillen med Becky och Bollen. Han fick klättra idag, och verkade inte ha något emot det. Red med Hackamoret och det gick alldeles utmärkt, dock väldigt kravlös runda. Efter det red jag Curre, Linns c-ponny! Kändes väldigt litet, helt sjukt att jag för ett år sedan tävlade runt på en c-ponny. Curre har vilat i en vecka så väntade mig en rätt taggad ponny, men det var inte så farligt! Red ut i 40 minuter, och han skötte sig finemang. :) 
 
Nu är jag helt slut, har ont i huvudet och i halsen. Hoppas verkligen INTE att jag håller på att bli sjuk även om jag är rätt övertygad att det är just det som är på G. Pallar inte vara sjuk på sommaren! Förra året var jag sjuk när vi var på Rhodos, inte okej. :( 
 
IMORGON ÄR DET FALSTERBOOO! Så gött! Ska slänga upp en liten inköpslista sedan, weho! 
 
 
Tre utav för många inköp på GHS (Tröjan fr KL, ridbyxor från KL och mobilskalet :D ) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0