Lördag!

 
Hejhej! 
Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Jobbade från 08:30 till 14:30 idag, de var en hel del att göra dessutom. Kom hur mycket folk som helst! Kul, men lite stressigt. Gick bra tillslut iallafall! 
 
Idag har jag inte riktigt bestäm vad jag och Lillen ska hitta på. Blir antagligen en sväng ut, är väldigt seg i huvudet nu och då ska jag inte sätta mig och trimma på ridbanan. Han tycker nog att det kan vara skönt att komma ut lite senare dessutom, är inte riktigt lika varmt idag. 
 
Ska påbörja lite önskerubriksinlägg med! Fick lite roliga idéer därifrån med, så tack allihop föra att ni bidrog!
 
Bloggtävlingen avslutades igår, vinnaren utses om några dagar!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0