Jag lever, typ

 
Hallå! Ni kan se min frånvaro härifrån som ett tecken på att jag behövde pausa rätt rejält själv. Känt mig så långt ifrån levande man kan känna i stort sett hela dagen. 
 
Men nu ska vi inte tjöta mer om det! Har varit überfint väder i Bollebygd hela dagn, varmt med! Jag har hållt mig inne av lite olika anledningar, sov bort eftermiddagen tillexempel. Utnyttjade dock kvällen på bästa sätt med en go ridtur med Becky och efter det lite käk och mys med Becky och Ewe. Lillen skötte sig väldigt bra idag, brallade sådär lagom och lyssnade superfint i slutet. Nu är det slut på semestern och kommande vecka är det dags att leta sig upp till ridbanan igen och trimma. Så kul! :D 
 
Här har ni Lillens kommande vecka: 
 
Måndag: Uteritt 
Tisdag: Vila 
Onsdag: Dressyr
Torsdag: Markarbete/hopp (ingen Ulfträning denna veckan) 
Fredag: Tömkör 
Lördag: Uteritt
Söndag: Ej planerad än 
 
Natti! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0