Fullt upp!

 
Minns ni att jag skrev att sommarlovet var så himla segt, att jag inte hade något att göra? Haha, det är myt nu, just den här helgen är det fullsmockat, och jag klagar inte! 
 
Igår tog jag min krogen-oskuld, eller ja, egentligen inte min första, men min första riktiga (går inte in närmre på det höhö). Hade kul! Träffade Issa där med, vilket var lite kul då det var hennes första med, typ. ;) Lyckad kväll iallafall! 
 
Idag ska Lillen ridas, inte riktigt bestämt vart ännu, men vädret är fint så jag är sugen på någon längre runda och verkligen passa på när vädret är gött. Lillen lär ju iallafall vara lika pigg som igår, så jag rider nog själv iallafall, haha. 
 
Ikväll ska jag ut igen, och sedan på söndag ska jag vara med i en filminspelning! Vet inte så mycket om filmen mer än att det är en långfilm. Spännande! :D 
 
Vi hörs sedan ;) 
 
Grisen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0