Friday

 
Alltså, det känns som att mitt liv är påväg utför när jag tycker att det är jobbigt att gå upp klockan 10... Har haft en helt ok sommarrutin nu ett tag nämligen. Upp vid elva, rida jobba, film, sova. Och nu har jag brutit den genom att gå upp 1 timmar tidigare, haha. 
 
Idag börjar jag en timma tidigare, och jobbar en timma längre. Ska inte stå i disken idag, utan ska vara i köket. Ska bli roligt! Innan jobbet ska jag dock rida Lillen! Och idag är det ett dressyrpass som ska klaras av. Har inte riktigt följt min planering denna veckan, men så länge jag gör det som jag ska göra så spelar det inte så jättestor roll på vilken dag jag gör det. Så idag ska det trimmas! Får se om jag rider upp till klubben eller om jag rider i någon hage hemma, beror lite på klockan... 
 
Igår blev det inte så bra med updaten, men idag har jag slängt in lite tidsinställda så att även om jag har fullt upp så ska det komma upp lite schyssta inlägg. Bland annat ett åsiktsinlägg om tränare! 
 
Vi hörs senare ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0