Bloppis!

 
En uppdaterad bloppislista några saker ligger kvar, några saker är nya medans några har blivit sålda. 
 

 
Svarta supersnygga Veredus Olympic framskydd säljes. Stl S. Använda, alltså har de lite skrapmärken på insidan, annars i gott skick
 
Nypris: 929:- | Mitt pris: 400:- (eller bud)
 
(egen bild kan ordnas vid intresse!)
 

 
Säkerhetsstigbyglar från Mountain Horse (Quick Release). Oanvända, kvar i sin förpackning. Damstl. 
Nypris: 1300:- | Mitt pris: 700 :- (eller bud)
 
(Egen bild kan ordnas vid intresse)
 

 
Guldigt ÄKTA böjt Swarovskipannband med stora stenar och brunt läder. Stl Full. Alla stenar sitter kvar, mycket snyggt och stilrent! OBS: Det guldiga på bilden
 
Nypris: 998:- | Mitt pris: 600:- (eller bud)
 
(Egen bild kan ordnas vid intresse) 
 

 
SUPERSNYGGA Kingsland ridbyxor (Karen Ladies Breeches). Använda på en tävling, så i nyskick. Köptes på Göteborg Horse Show, men är tyvärr för stora för mig. Stl 36, men är kanske lite större. Jag vill gärna ha mina ridbyxor väldigt tajta, så det är därför de säljes. 
 
Nypris: ca 2500:- Mitt pris: 1300:- 
 
(Egen bild kan ordnas vid intresse) 

 
Kontakta mig på mail ([email protected]) eller i kommentarsfältet vid intresse! Kan även tänka mig byte i vissa fall. 
 

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hej! Vet att det är väldigt länge sedan du hade bloppisen men undrar om du har kvar veredus skydden?

Sjukt fin blogg:)

Svar: Hej! De är tyvärr sålda :)
Tack :)
Fanny Kargede

2014-01-12 @ 13:19:42
URL: http://jacquelinewesterlund.horseworld.se
Postat av: Jacqueline

okej :)

2014-01-12 @ 19:57:29
URL: http://jacquelinewesterlund.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0