Åååååh

 
Ibland blir jag så sjukt trött på mig själv... 
 
Håller ju på att övningsköra och såsmåningom ska jag väl ha ett körkort också. Var helt inställd på att gå en intensivkurs nu under sommaren, och verkligen ge ALLT för att få det där kortet. Men nu inser jag att halva sommaren har gått, och att jag ska jobba det som är kvar. Så intensivkurs, det är tveksamt om det blir någon sådan. För jobbet går först, no job no money. Men men, man kan inte spola tillbaka tiden direkt. 
 
Idag kommer Emma ut och ska tömköra Lillen. Blir super att han får ett pass på marken med henne idag! Hade tänkt åka dit på morgonen och ta en sväng ut, men kände att det kan vänta tills imorgon det där med dubbla pass, en sista sovmorgon unnade jag mig. ;) 
 
Annars är det lugnt, fortfarande ganska förkyld så jag får sitta inne och kolla ut på det fina vädret. Kul! 
 
Hörs sen ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0