Vet inte vad jag ska säga

Ja ni, vet inte riktigt vart jag ska börja. Träningen var ingen hit för mig, Pompe skötte sig, men jag vet inte va fan jag höll på med rent ut sagt. 
 
Det började redan i första övningen, han var väldigt seg och istället för att lösa det som jag brukar, så blev jag arg och gjorde väldigt fel. Pompe blev stressad och förstod inte varför jag var arg, och jag blev ledsen och besviken på mig själv. Jag vet så himla väl att det inte fungerar, och att man till varje pris inte får låta saker och ting gå ut över hästen, ändå gör jag det. Lipade mig igenom hela träningen och allt kändes bajs. 
 
Var som att rida i en dimma efter den där incidenten, visst, jag fick ordning på honom och visst, han hoppade bra trots min passiva ridning. För fyfasen vad illa jag red! Min lilla fina ponny, så jävla go egentligen! Går in och hoppar en 3-kombi med oxer på säkert trots att piloten är ute och cyklar. 
 
Jag tar på mig allt idag, jag skyller inte något på honom, jag lipade hela vägen hem. Har nog aldrig gråtit så mycket under en kväll, inte på länge iallafall. Och anledningen är BARA för att jag är så besviken på mig själv, jag red inte bra idag. Får komma ihåg att det är dessa passen som gör att jag utvecklas, men det känns, jävlar vad det känns. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0