Till er

 
Halloj! Tänke avreagera lite hat såhär på Fredags eftermiddagen. Haha, lät himla positivt. ;) 
 
Det finns så många beydelsefulla personer i mitt liv, som finns där hela tiden och som aldrig slutar tro. Och ni är otroligt viktiga! <3 
 
MEN så har vi alla jäkla bessewissers, som ska ha åsikter om allt och alla. Fjäskar hit och dit, tycker ditt och datt men framförallt de som snackar skit bakom ryggen. Jag är trött på er, och från och med nu skakar jag av allt negativt ni säger. 
 
Alla ni som aldrig trodde på mig och Pompay, som snackat skit om min ridning, om min ponny, om vad jag gör, om jag är utbildad eller inte, ni betyder inte ett piss för mig. Just därför (haha) så har jag tillägnat er en fin låt. :) 
 
Känn er träffade, detta kan ni bannemej ta nu när jag och Pompay tagit oss dit NI aldrig trodde att vi skulle komma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0