Sista lovdagen

 
Åh, har fruktat denna dagen hela lovet. Tänkt "gött, två veckor kvar!" och vipps så gick de där jävla två veckorna och nu står jag inför ännu en kämpig termig. Wey... 
 
Inte nog med det så har mina underbara lärare gett mig plugg under lovet. Inte så att de rakt ut sagt att "Det här ska ni göra", men att lägga ett prov veckan efter lovet säger ju sig självt att då behöver man plugga  över lovet om man vill uppnå bra betyg. Taskigt som fan, men jag har ju valt en tuff utbildning och får stå mitt kast. :( 
 
Spenderade iallafall dagen på bästa tänkbara sätt, stallet hela dagen! Haha, sådan nörd är jag. :) Hoppade både Pompe och Najje, båda skötte sig superbra och jag är riktigt nöjd med det. Har filmer, ska bara få tag på dem! Tänkte förklara passen mer ingående då, lättare att koppla ihop texten när man får se det framför sig med. :) 
 
Imorgon händer en grymt rolig sak (förhoppningsvis), berättar mer när jag till 100% vet. Ni kommer vara bland de första som får reda på det, och även fast jag helst velat säga allting just NU så kan jag inte det. Onödigt om det inte blir, då saker och ting inte är helt bestämda än. Men shit vad taggad jag är! :D 
 
Min favoritprins! :') 

Kommentarer
Postat av: Hanne

Ni är så fiiiina!!!

Svar: Tack :D
Fanny Kargede

2013-01-08 @ 14:30:23
URL: http://hannemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0