Pluggdag

 
Hello!
Idag fixar min kära mor Pompe. Jag har så sjukt mycket plugg så jag kände att jag behövde lägga tid på det. Det är nog faktiskt första gången jag ber mamma om hjälp pga plugg... 
 
Brukar plugga i 30minuters intervaller, och sedan en paus på ca 15 minuter och sedan på´t igen. Passande att fila på lite mer åsiktsinlägg under den tiden. Sitter iallafall just nu och käkar pasta med chilibea, så jäkla gott! Kan nog äta chilibearnaise till det mesta, så när vi väl har det hemma passar jag på. Så sjukt nyttig! :O 
 
Anmäld till årets första tävling nu med! Den går av stapeln i Alingsås den 24e februari. Är anmäld till Lb & La, men kanske att det blir La & La+. Ska snacka lite med Ulf, det är ju ett tag kvar så det blir ju ingen "chockstart". Vi får se helt enkelt! 
 
Hörs sen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0