Pinsamt!

 
Fyfan vad jobbigt det var att kolla på Idrottsgalan igår när de sätter in stollar som Lotta Lundgren. Hallå eller? Att säga Patrik Forsberg, i stället för Peter och lägga torra skämt i ett  sammanghang som idrottsgalan, då har man bannemig inte där att göra. Hua!
 
Hela hennes snack var bara pinsamt, inte roligt någonstans och stämningen var riktigt tryckt både i globen och hemma i soffan, haha. Och när Marie inte kunde agera normalt mot Jeffrey (en utvecklingsstörd kulstötare, mycket duktig), så blir man ju mörkrädd. Kan ju inte medge att jag blev piggare när Sara inte vann Jerringpriset, men att ridsporten ena året är 1a, och andra 2a är ju verkligen en bedrift. Det blir bättre och jag är inte det minsta störd utav att vi inte vann i år igen.
 
Nä, FLOPP idrottsgalan... Shit vad sur jag var igår.
 
Vi hörs sedan, sitter på lektion just nu och skriver ett mindre arbete om kloning i hästvärlden, tänkte skriva ett inlägg om det och publicera i slutet på veckan. Så ni vet vad ni har att se fram emot! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

men det mest pinsamma var väl ändå att Sara var så full så hon behövde stöttas för att kunna stå upp.

Svar: Nja, det tycker jag egentligen inte var så farligt, faktiskt! :)
Fanny Kargede

2013-01-15 @ 11:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0