Lördag

 
Hej på er! Tog en sovmorgon idag, vet inte när jag senast gjorde det, men det var sååå skönt iallafall. 
 
Ska om 10 minuter åka till stallet för att rida upp Pompe till holmen och trimma lite. Ska lägga ut tre bommar på volten, som jag gjort tidigare, och jobba med galoppfattningar och reglering av galopp. Kulkul! 
 
Har inte så mycket att skriva just nu, hinner inte! Mamma tjatar om att vi ska åka och jag har inte käkat frulle, haha. Gårdagens clinic var helt okej, tycker det kan bli lite långrandigt och hade hellre önskat en föreläsare från ridsporten, som man kunnat hämta inspiration ifrån. Killen vi lyssnade snackade mycket om team och realtioner, nyttigt att lyssna på men det kändes inte som att det gav så mycket, faktiskt.... 
 
Hade annars en jättekul kväll, och åkte efter kick offen hem till en kompis och kollade film till klockan 02:00. Chill fredag med andra ord. :) 
 
Vi hörs sen när jag har lite mer tid, ha det så bra i VÄRMEN! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0