Le ecolé

 
Tjo! Som ni ser sitter franskakunskaperna kvar, nice! haha...
 
Är i skolan just nu och jobbar stenhårt, helt seriöst! Inte för att jag skiter i skolarbete, men kan ibland få gjort mer hemma än i skolan. Någon som känner igen sig? :)
 
Igår tog jag, mamma och Pompe en promenad. Eller ja, mamma promenarade och jag satt på Pompe! Han tycker det är rätt kul när hon går med, och brukar liksom "busa" (?) lite med henne och följa efter henne och naffsa lite i hennes luva. Rätt gulligt! Red honom förövrigt på hack, vilket han verkade fungera rätt bra på! Var iallafall ute i 40minuter, kallt!
 
Har sökt två nya praktikplatser nu med, får hålla tummarna för att de kan ta emot. Vore guld! Sökt hos Emelie von Essen i Bankeryd och Fredrik Jansson på Lunna ridcenter. Spännandeeee!
 
Vi hörs när jag kommit hem, inte hunnit göra några intressanta tidsinställda, men det kanske kommer upp något mobilinlägg under dagen. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kuss

Åh va kul, håller tummarna för dig att du får något riktigt bra! Hamnar du i Bankeryd måste du hälsa på mig i Jkpg :)

Svar: Jaa hoppas det med! Fyller ju 18 den helgen så då får jag passa på att åka in och träffa dig då, enda släkting i närhete i så fall! haha ;)
Fanny Kargede

2013-01-22 @ 13:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0