Huvudvärken dödar

 
Tjo! 
Drog hem rätt tidigt från skolan idag. Mina Torsdagar är så himla upfuckade i schemat. Börjar 08:00 på ridhuset, har ridning+teori fram till elva typ, sedan är min nästa lektion först klockan 14:50. ROLIGT. 
 
I alla fall har jag sån sjuk spänningshuvudvärk tack vare tandställningen. Spände den som sagt igår, och det gör så jäkla ont idag, så pallade inte riktigt gå runt i stan till klockan tre för att sedan ha matte. Har iallafall precis tryckt i mig lite makaroner och köttbullar, det enda jag kan laga typ, och även om jag borde plugga matte så ska jag gosa ner mig i soffan och kolla på Revenge. Sån gangster är jag, skiter i skolan, yolooo... 
 
SOLEN är framme och det är ganska blåhimmel, göttans! Därför ska jag ta ut Pompe på
 
go tur ute i skogen, hinner till och med rida i ljuset. Underbart :D 
 
Vi hörs sen ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0