Hippolog?

 
Ni ska bara veta vilken ångest jag har med skolan, haha! Jag har velat fram och tillbaka med vad jag vill bli. Egentligen har jag vetat hela tiden, men har trots det tvekat. För hur bra yrken finns det inom hästvärlden egentligen?
 
Jag har bestämt mig för att jobba med hästar, och efter att ha pratat med min underbara rektor (satt säkert en timma!) så känns det som att saker och ting börjar gå från klarhet till klarhet. Jag ska gå hippolog utbildningen, eller ja, som det ser ut och känns just nu så vill jag det! Funderar även på att gå unghästutbildningen, fast i ett senare skede såklart! 
 
Jag vill diskutera det mer med Dennis, som ganska nyligen gått utbildningen, samt Ulf (såklart) som jag alltid frågar om saker och ting, haha. Funderar även på att åka ner på "pröva på hippolog" dagen på flyinge i Mars, ska bara se om någon mer vill haka på :D 
 
Nu måste jag sova, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0