Helt död

Shit, känner mig helt slutkörd. Kan säga att jag känner någon som kommer ha träningsverk imorgon, haha!

Idag jobbade vi mycket med övergångar och position. Fick rida halva passet utan stigbyglar, såklart trav och galopp delen... Kändes ordentligt i ljumskarna, är ju van vid pompes rygg, inte en dinosauries! Gick helt okej, ridbarheten på hästarna är väl inte 5stjärnig så man får jobba som f*n. Bra träning, fast inte så kul i längden.

Nu har jag bytt om till vanliga kläder, samt fixat mig lite så att jag efter lunchen är redo att ta bussen till skolan för mattelektion. Har inte fysik längre, så har en håltimma på ca 2 timmar innan matten, GÖTT! Ska passa på att avverka lite plugg under den tiden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0